Zadanie
Generowanie większego ruchu na istniejącej już stronie, rozbudowanie witryny, stworzenie stabilnego zaplecza SEO i pozyskanie nowych odbiorców dla biznesu funkcjonującego jakiś czas w przestrzeni internetowej, wbrew pozorom nie jest najłatwiejszym zadaniem. Z takim zleceniem zwróciła się do nas firma zajmująca się naprawą i wymianą akcesoriów w nowoczesnych smartfonach firmy Apple – wymieniamywyświetlacze.pl. Naszą misją było stworzenie tekstów, które pozwoliłyby umocnić pozycję serwisu dla określonych (pozycjonowanych już wcześniej) fraz kluczowych, poprawić widoczność witryny w wyszukiwarkach, a jednocześnie rozbudować ją o nowe podstrony (pozycjonowane dla nowych słów kluczowych). Copywriting stanowił część szerszej kampanii marketingowej.

Wyzwanie
Głównym celem był wzrost ruchu organicznego na stronie i zwiększenie widoczności witryny dla nowych słów kluczowych. Celem pośrednim było rozszerzenie zasięgu witryny, grupy zaangażowanych odbiorców, jak i działalności firmy o nowe miejsca z obszaru całego kraju. Wcześniej oferta serwisu wymieniamywyświetlacze.pl była skierowana przede wszystkim do klienta z województwa mazowieckiego.

Strategia
Na początku dokonaliśmy oceny strony, zlokalizowaliśmy miejsca, które można było rozbudować o dodatkowe treści, by podnieść jakość witryny. Ustaliliśmy też plan systematycznego tworzenia nowych tekstów do powstających podstron.
Stronę regularnie wzbogacaliśmy o unikalne artykuły tematyczne i opisy zawierające słowa kluczowe. Wszystkie teksty przygotowywaliśmy tak, by były skuteczne pod kątem SEO, a jednocześnie czytelne, atrakcyjne dla potencjalnego klienta. Łącznie przygotowaliśmy kilkadziesiąt publikacji z zakresu content marketingu. W ten sposób, dbając o przejrzystą strukturę, jasny układ i ciekawą, ale merytoryczną zawartość treści udało nam się rozwinąć oraz zbudować od podstaw kilka podstron.
Efektem naszych działań był znaczący wzrost liczby użytkowników odwiedzających stronę, a także liczby odsłon. Dla poszczególnych fraz podniosła się również pozycja witryny w wynikach wyszukiwania (dla określonych miejsc w kraju). To z kolei realnie przełożyło się na konwersję.