Content is King

"Tylko dzięki dobremu copywritingowi można zaistnieć, wypromować się i wyróżnić w sieci."

Współcześnie, kiedy coraz to nowe wersje algorytmów Google sukcesywnie premiują, a tym samym z coraz większą skutecznością promują witryny publikujące unikalne, wartościowe dla użytkownika treści, wysoki poziom zamieszczanych tekstów staje się jednym z kluczowych czynników rankingowych, decydujących o jakości i pozycji strony w wyszukiwarce. Tym samym sprawdza się powiedzenie Billa Gatesa, że: „Content is King”, gdyż tylko dzięki dobremu copywritingowi można zaistnieć, wypromować się i wyróżnić wśród tysiąca innych, podobnych firm funkcjonujących w sieci.

Dowiedz się, jakie są zalety naszych tekstów:

  • Autorskie
  • Intrygujące
  • Poprawne
  • Unikalne
  • Skuteczne
  • Zrozumiałe

W Internetowej Platformie Prasowej tworzymy treści, które mają konkretny cel: służą nawiązywaniu relacji, wywołują interakcję, zachęcają do podjęcia określonych działań. Są przy tym intrygujące, zabawne, nietypowe, ale wyróżniają się i łatwo pozostają w pamięci odbiorców. Nie męczą użytkowników nachalnym przekazem reklamowym, nie nużą. Przykuwają uwagę, przyciągają, są kluczowym elementem decydującym o powodzeniu całej kampanii.
Skuteczne teksty publikowane w różnych miejscach w sieci pozwalają wpłynąć korzystnie na widoczność witryny, ale też wizerunek marki, osoby, produktu. Budują pozytywne emocje, budzą dobre skojarzenia.

Co oferujemy?

Zajmujemy się tworzeniem ciekawych, autorskich tekstów związanych z różnorodną tematyką poszczególnych dziedzin biznesu, sektorów gospodarki czy ogólniej - szeroko pojętej działalności. U nas zamówisz treści, które pozwolą Ci nawiązać kontakt z konkretnym odbiorcą, klientem, wyróżnią Twoją firmę na tle innych, konkurencyjnych, stworzą celowy, skrupulatnie opracowany wizerunek. Zlecając Internetowej Platformie Prasowej usługi copywriterskie, wiesz, że przekaz zawarty w komunikacie będzie przygotowany zgodnie z wytycznymi i standardami Twojego sektora czy branży, a jednocześnie dopasowany do oczekiwań i możliwości grupy docelowej.

image

5 zasad dobrego copywritingu

1. Języczek u wagi

Jednym z najważniejszych wyznaczników dobrego tekstu jest to, czy przyciąga uwagę czytelnika. Wzbudzenie zainteresowania to bowiem decydująca, kluczowa kwestia, od której zależą dalsze działania odbiorcy. Internauta przegląda teksty w sieci pobieżnie, „skanuje” treści. Jeśli w ciągu pierwszych kilku sekund zatrzymasz go na swojej stronie, to jest szansa, że zapozna się z ofertą albo podejmie inne działania, na których Ci zależy.

2. Jasne jak słońce

Przekaz powinien być prosty i czytelny, mieć jasną strukturę i wyrazisty podział. Tekst nie może być za długi, by nie zanudzić czytelnika i nie zniechęcić go do lektury. Informacja musi zostać przekazana jasno i zrozumiale – tylko wtedy dotrze do osób spoza branży.

3. Bez przesady

Chwaląc siebie lub produkt trzeba zachować umiar. Dobry tekst marketingowy nie powinien bombardować odbiorcy zachwytami i nadmiarem pochwał. Laurki na własny temat odłóżmy na półkę, a ochy i achy zostawmy na inną okazję. Potencjalny klient nie chce czytać peanów na temat Twojej oferty. On chce wiedzieć, dlaczego ma kupić to, co mu polecasz i jaką będzie miał z tego korzyść. My wiemy, jak mu to powiedzieć!

4. Call To Action

Treści, podobnie jak znane wszystkim internautom przyciski, mogą skutecznie wzywać do działania. Teksty marketingowe w przestrzeni internetowej ukazują się po coś. Ten ustalony cel to z reguły zachęcenie użytkownika do podjęcia konkretnych czynności: rejestracji w serwisie, przekazania swoich danych, przejścia na docelową stronę www, dokonania zakupu w e-sklepie. O skutecznym copywritingu możemy mówić wtedy, gdy zamieszczone treści skłonią odbiorców do działania.

5. No SEO - No Money

Prowadząc stronę internetową (która ma być widoczna i ma zarabiać), trudno uciec od oczywistości, a oczywistość to SEO. Dla pozycjonowania ważne są treści, bo to właśnie one są kluczowym czynnikiem rankingowym uwzględnianym przez roboty Google. Jeśli więc chcesz być widoczny w sieci, powinieneś zadbać o wartościowy content. Nie wystarczą same słowa kluczowe – teksty pisane pod wyszukiwarki rządzą się swoimi prawami. My znamy ich tajniki.

Zleć napisanieunikalnych treści