Inbound Marketing

Zrezygnuj z agresywnej, osaczającej odbiorcę reklamy i postaw na subtelną, ale skuteczną formę promocji.

Podstawowym elementem strategii opartej na tzw. „marketingu przychodzącym” jest zaangażowanie odbiorców, potencjalnych klientów w działania marketingowe. Idea ta zakłada, że to sam użytkownik odpowiednio pokierowany odnajdzie nadawcę komunikatu reklamowego, znajdzie to, czego szuka. Inbound Marketing opiera się na koncepcji marketingu przyzwolenia, która stoi w opozycji do natarczywych, agresywnych, wszechobecnych przekazów atakujących internautę (takich jak banery, spoty, pop-upy i inne metody stosowane w ramach outbound marketingu). Według tej metody odbiorca sam wyraża zgodę na określone treści reklamowe, przejawia zainteresowanie nimi, a tym samym jest bardziej podatny na określony przekaz, a nawet, co więcej, udostępnianie go i przekazywanie dalej. Inbound Marketing wykorzystuje bowiem również koncepcję marketingu wirusowego, która z kolei polega na dobrowolnym i samodzielnym rozpowszechnianiu informacji o produkcie lub marce przez użytkowników.

Skorzystaj z jednej z najbardziej efektywnych strategii w Internecie. Inbound Marketing to:

  • silna relacja
  • więcej odbiorców
  • świadomość marki
  • budowanie lojalności
  • niski koszt reklamy
  • długotrwałe wyniki

Wzmocnij zaangażowanie

Inbound Marketing ma uwolnić odbiorcę od nachalnej reklamy, a jednocześnie wypracować stałą, długotrwałą i dwustronną relację. Celem strategii jest wzbudzenie zaangażowania klienta, zwiększenie świadomości oraz zbudowanie przywiązania, lojalności wobec marki. Najczęściej założenia te udaje się zrealizować, podejmując działania internetowe związane z dostarczaniem atrakcyjnych, skupiających uwagę użytkowników treści, które będą chętnie udostępniane, a więc samoistnie wypromują markę.

image
image-fancybox

Content Marketing

Blogi, artykuły, notatki, e-booki, teksty na stronach www

image-fancybox

SEO

Optymalizacja on-page i off-page, audyt, profil linków, frazy kluczowe

image-fancybox

Social media

Facebook, Youtube, Twitter, LinkedIn, Google+

Do najczęściej wykorzystywanych technik w ramach Inbound Marketingu należą:

1.promocja marki w mediach społecznościowych

Facebook, YouTube czy Twitter to świetne narzędzia do dystrybucji wartościowych treści, ale też nawiązywania dialogu, komunikacji z internautami – potencjalnymi klientami.

2. dostarczanie wartościowych treści

Tworzenie, publikacja i dystrybucja autorskich treści, które są wartościowe i przydatne dla internautów to jeden z najważniejszych elementów współczesnego marketingu internetowego.Dobrze napisane, ciekawe teksty nie tylko przyciągają użytkowników na stronę internetową, ale też zachęcają ich do powracania. Najlepsze witryny i blogi mają stałą grupę wiernych czytelników, którzy regularnie śledzą kolejne publikacje.

3. pozycjonowanie strony internetowej pod kątem wyszukiwarek

Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek internetowych pozwala osiągnąć witrynie wysokie pozycje w rankingu, a tym samym korzystnie wpływa na widoczność i generowanie ruchu na stronie.

Zleć napisanieunikalnych treści