Spełniamy obietnice
Przyjrzyj się naszym dotychczasowym realizacjom i przekonaj się, jak wielu firmom i markom pomogliśmy pracować na ich sukces. Sprawdź, co możemy zrobić dla Ciebie!
To nam wychodzi
Tworzymy teksty na potrzeby różnych kampanii. Wiemy, że poza kreacją liczy się też dystrybucja i promocja treści. Wykorzystujemy różne narzędzia e-marketingu i dopasowujemy je do celów wyznaczonych przez naszych Klientów.
Budowanie wizerunku
Buzz marketing
Optymalizacja stron
SEO copywriting
Generowanie ruchu
Wydawnictwa firmowe
CASE STUDIES
Zobacz, czym możemy się pochwalić:
ZADANIE
Generowanie większego ruchu na istniejącej już stronie, rozbudowanie witryny, stworzenie stabilnego zaplecza SEO i pozyskanie nowych odbiorców dla biznesu funkcjonującego jakiś czas w przestrzeni internetowej, wbrew pozorom nie jest najłatwiejszym zadaniem. Z takim zleceniem zwróciła się do nas firma zajmująca się naprawą i wymianą akcesoriów w nowoczesnych smartfonach firmy Apple – wymieniamywyświetlacze.pl. Naszą misją było stworzenie tekstów, które pozwoliłyby umocnić pozycję serwisu dla określonych (pozycjonowanych już wcześniej) fraz kluczowych, poprawić widoczność witryny w wyszukiwarkach, a jednocześnie rozbudować ją o nowe podstrony (pozycjonowane dla nowych słów kluczowych). Copywriting stanowił część szerszej kampanii marketingowej.
WYZWANIE
Głównym celem był wzrost ruchu organicznego na stronie i zwiększenie widoczności witryny dla nowych słów kluczowych. Celem pośrednim było rozszerzenie zasięgu witryny, grupy zaangażowanych odbiorców, jak i działalności firmy o nowe miejsca z obszaru całego kraju. Wcześniej oferta serwisu wymieniamywyświetlacze.pl była skierowana przede wszystkim do klienta z województwa mazowieckiego.
STRATEGIA
Na początku dokonaliśmy oceny strony, zlokalizowaliśmy miejsca, które można było rozbudować o dodatkowe treści, by podnieść jakość witryny. Ustaliliśmy też plan systematycznego tworzenia nowych tekstów do powstających podstron.
Stronę regularnie wzbogacaliśmy o unikalne artykuły tematyczne i opisy zawierające słowa kluczowe. Wszystkie teksty przygotowywaliśmy tak, by były skuteczne pod kątem SEO, a jednocześnie czytelne, atrakcyjne dla potencjalnego klienta. Łącznie przygotowaliśmy kilkadziesiąt publikacji z zakresu content marketingu. W ten sposób, dbając o przejrzystą strukturę, jasny układ i ciekawą, ale merytoryczną zawartość treści udało nam się rozwinąć oraz zbudować od podstaw kilka podstron.
Efektem naszych działań był znaczący wzrost liczby użytkowników odwiedzających stronę, a także liczby odsłon. Dla poszczególnych fraz podniosła się również pozycja witryny w wynikach wyszukiwania (dla określonych miejsc w kraju). To z kolei realnie przełożyło się na konwersję.
ZADANIE
Nowo powstała kancelaria odszkodowawcza zajmująca się uzyskiwaniem rekompensat z tytułu różnego rodzaju roszczeń zwróciła się do nas o stworzenie nazwy i promocję wizerunku w internecie. Nazwa miała z jednej strony nawiązywać do europejskiej tradycji prawnej, wskazywać na ścisły związek z normami i aktami prawnymi, z drugiej – podkreślać stanowczą i bezkompromisową postawę wobec ubezpieczycieli zaniżających kwoty należnych odszkodowań.
WYZWANIE
Grupa docelowa okazała się dość szeroka. To przede wszystkim osoby, które doświadczyły różnego rodzaju wypadków, uczestniczyły w kolizjach i zdarzeniach drogowych, zostały poszkodowane przez błędy medyczne personelu w placówkach zdrowia, ucierpiały z powodu omyłek, zaniedbań i niedopatrzeń w zakładzie pracy, w gospodarstwie rolnym albo w innej dziedzinie związanej z ludzką działalnością. Nazwa musiała więc być uniwersalna, a jednocześnie mocna, niosąca jasny przekaz, bezpośrednio nawiązująca do charakteru firmy. Miała też dobrze brzmieć i być łatwa do zapamiętania.
STRATEGIA
Już z pierwszego zestawu opracowanych przez nas propozycji udało się wyłonić łacińską nazwę Ubi Ius (łac. „gdzie prawo”), która idealnie oddaje charakter prowadzonej przez kancelarię działalności.
Bezpośrednio odnosi się do licznych łacińskich paremii i sentencji prawnych rozpoczynających się od znanego zwrotu „ubi ius…” (np. „ubi ius, ibi onus” – „gdzie prawo, tam obowiązek”; „ubi ius, ibi remedium” – „gdzie prawo, tam środek zaradczy”; „ubi ius, ibi societas” – „gdzie prawo, tam społeczeństwo”). Jest to jasne nawiązanie do europejskiej tradycji prawnej, prawa rzymskiego, które stworzyło podwaliny i miało znaczący wpływ na rozwój współczesnego prawodawstwa.
Dodatkowo polskie brzmienie tej grupy wyrazów sugeruje zdecydowaną, nieustępliwą i twardą postawę wobec firm ubezpieczeniowych, które nierzadko wykorzystują niewiedzę poszkodowanych i bezprawnie zaniżają wypłacane kwoty rekompensat.
Dostępność opracowanej nazwy została jeszcze przed przedstawieniem jej klientowi sprawdzona w bazie Urzędu Patentowego RP. Zleceniodawcy zaproponowaliśmy również zestaw wolnych domen, pod którymi można było stworzyć stronę internetową kancelarii.
SPRAWDŹ NASZĄ OFERTĘ
Our resource base is full of free resources that’ll transform your business